یه بار عاشق شده بودم و شکست عشقی بدی خورده بودم!

واسه همین رفتم تو اتاق و درو رو خودم بستم…

بعد از یه ساعت صدام کردن که بیا شام بخور داره سرد میشه !

گفتم: من دیگه هیچی نمیخورم ، میخوام بمیــــــــرم

گفتن : شام ماکارونیه ، ته دیگ سیب زمینی هم داره که دوس داری

یعنی اونو بیشتر از ماکارونی دوست داشتی؟!

نامردا نقطه ضعفِ منو پیدا کرده بودن ..!




نظرات شما عزیزان:

شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت10:43---19 بهمن 1391
وروجك

پرنسس
ساعت14:04---16 بهمن 1391
بعضي دردها مثل "چايي" ميمونن



با گذشت زمان"سرد"ميشن ،



ولي " تلخيش " از بين نمیره.


Moein
ساعت9:45---14 بهمن 1391
سلام . . . وبلاگت خیلی قشنگه مرسی نظر گذاشتی آبجی

پیرمرد
ساعت20:11---13 بهمن 1391
نقطه ضعف منم قورمه سبزیه
.
این دختره چه مویی برا خودش درست کرده؟
یعنی اینا رنگ موی قشنگ ندارن
.
آقا من کلا بگم
هر دو وبلاگم آپ هستن


بنده خاکی
ساعت19:40---13 بهمن 1391

پیداست هنوز شقایق نشدی
زندانی زندان دقایق نشدی
وقتی که مرا از دل خود می رانی
یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی
زرد است که لبریز حقایق شده است
تلخ است که با درد موافق شده است
عاشق نشدی وگر نه می فهمیدی
پاییز بهاریست که عاشق شده است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 13 / 11 / 1391ساعت 19 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |