نبــــــــــــــــــاشد....

دلت تنگ یک نفر که باشد (!)

تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛

و لحظه ای فراموشش کنی ،

فایده ندارد ... تو دلت تنگ است ،

دلت برای همان یک نفر تنگ است (!)

تا نیاید ... تا نبــاشد ...

هیـــچ چیز درست نمی شود ... !!!

 



نظرات شما عزیزان:

کاکا
ساعت19:03---5 بهمن 1391
درود
دلتنگ معنی نداره اسمش رو خودشه یه دلی که حالش خرابه
و دلی که حالش خرابه نه میخنده و نه با خنده کنار میاد
بروزم ومنتظر حضورت و دیدگاهت میمونم
تا درودی دیگر بدرود


پرنسس
ساعت21:29---4 بهمن 1391
جاده هنوزخیس است ومن همچنان میروم

به خیال رد پاهای اشکهایت,

ولی تردید مرا زجرمیدهد

نمیدانم این خیسی اشکهای توست یا خیسی شرم این جاده ازشکست من!


شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت17:18---4 بهمن 1391
سلام مریم...خوبی؟؟؟؟

تو چرا اومدی تجربی؟؟؟؟

تاحالا فکر میکردم فقط خودمم که خول میزنم نه بابا هنوزم خول پیدا میشه ها!!!

اما خوب کردی...میخاستی مهندس بشیو نون بخور دولت...الان دکتر میشیو دستت میره تو جیب خودت


رضااااااااااا
ساعت17:07---4 بهمن 1391
سلام
میشناسی که
من یه مدت نبودم و بهت سر نزدم ، شرمنده
امتحانات دانشگاه بود دیگه
دلم برا مطالبت تنگ شده بود ، اما نه زیاد، یعنی یه کم زیاد


مجید
ساعت14:04---2 بهمن 1391
شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری!


بنده خاكي
ساعت15:49---1 بهمن 1391
دلتنگی یعنی:





روبروی یک دریا ایستاده باشی...





يك خیابون خفه ت کنه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 / 11 / 1391ساعت 12 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |