:(

نگاهم با نگاهت یادگارا...
 
 
Image result for ‫نگاه‬‎


نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت9:55---26 بهمن 1394
سلام
خوبی؟؟؟

من برگردم به میادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آریوبرزن
ساعت19:17---23 آذر 1394
کوچه ها را با دانه ها ــــے برف

آذین مــــے بندد

زمستانــــے سرد سرد

حجم سرما!

ضربان قلب هوا را مــــےشمارد

و من به در ــــے تکیه داده ام

که زنگوله ها ــــے یخ

آنرا پوششــــے دوباره داده اند

آیا برا ــــے دوباره روییدن

بهار مــــے آید؟؟؟



zhila
ساعت0:16---18 تير 1394
ادرس گذاشتم گلممممممممم

zhila
ساعت3:14---12 تير 1394
بهم سربززززن عزیزم
پاسخ:اگه آدرس بذاری حتما سر میزنم


محسن
ساعت15:23---20 ارديبهشت 1394
سلام لینکم کنید ممنونم اگه لینکم کردید خبر را به من بدهید تا من شما را لینک کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 19 / 2 / 1394ساعت 21 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |