1

من برعکس خیلی ها:
اخلاقم سگ نیس
رفتارم تک نیس
امثالم کم نیس
فازم غم نیس
صِدام بَم نیس
کمرم خــَم نیس
حرفام ســَم نیس
چشمام نــَم نیس
من خاص نیستم
آس و پاس نیستم
دنبال مخاطب خاص نیستم
عاشق یاس نیستم
اهل هرزگی و لاس نیستم
من برای هیچکس لاستیک زاپاس نیستم
عقده ای و بی احساس نیستم
بازم بگم؟؟
آقا من برعکس خیلی ها، یه آدم عادی و معمولی ام.
دوس دارم خودم باشم.
خوشم نمیاد از اونایــے که خودشونو بالاتر وبهتر از بقیه میبینن.
ساده باش، خودت باش



نظرات شما عزیزان:

ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت21:53---19 ارديبهشت 1394


MarMar
ساعت17:37---27 مرداد 1393
لبخنــــــــد بزن حتی بــــــــه ان هایی که لبخنــــــــد را از تــــــــو گرفتند..

قشنگه
موفق باشی


یاغی
ساعت12:29---20 مرداد 1393
نیستی آبجی کوچول
چه خبرا
خدایی نکرده مشکلی چیزی که برات پیش نیومده
کجایی تو


یاغی
ساعت12:40---7 مرداد 1393
اوووووووووپس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 / 4 / 1393ساعت 22 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |