.....

"مَردها" در عین پیچیدگی
در عاشقی روش ساده ای دارند!
"تو را بخواهند برایت می جنگند"
"تو را نخواهند با تو می جنگند"

‏


نظرات شما عزیزان:

є̲̅я̲̅ƒ̲̅α̲̅η̲̅
ساعت7:32---15 شهريور 1393
زیادی خواستمت اما کنار من چه کم بودی,

تو که راهو جدا کردی چه جوری عاشقم بودی

تو گفتی با منی اما یه حلقه تویه دستاته,

که قبل از تو به من میگه یه عشق دیگه دنیاته

یه عاشق تویه این خونست که میره رو به نابودی,

ولی با گریه می بخشه تورو که عاشقش بودی

تو دل کندی ولی عطرت هنوزم مونده تو جونم,‌

تموم لحظه هارو من بدون تو یه دیوونم

دارم میمیرم از غصه ولی قلب تو غمگین نیست,

نگو نفرین کنم وقتی که عاشق اهل نفرین نیست

کسی که عاشقش بودی بهت میگه خداحافظ,

دعام پشت و پناه تو برو دیگه خداحافظ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 / 4 / 1393ساعت 16 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |