حــــــــــــــرف




چـه کــار بــه حـرفـ ــــ مـردم دارم

زنـدگــی مـن همیــن استــ ــــ ...

شبـ ـــ کـه می شـود

روی تــختم دراز میــــــکشمـــ ...

عـاشقـانه ای مـی نـویســـم ...

خیـــره مـی شــوم بـه عکســتــ ـــــ

و بـا خـودم فکـر مـی کنـــم

مگــر مـی شــود تــو را دوستــ ـــ نـداشـتــ ـــــ ...!!



نظرات شما عزیزان:

♥RoOoOoYa♥
ساعت14:26---28 بهمن 1392
webe khobi dari b manam sar bezan ag ok bodi bia tabadool

shahrzadr
ساعت0:09---6 بهمن 1392
من هر شب براش گریه میکنم ولی لامصب اون یکی دیگه رو دوس داره

هادی
ساعت22:30---30 آذر 1392
آری امشب شب یلدا است.....
شب فال.....
شب عشق.....
شب هندوانه.....
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید
جز اینکه
امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک


سبحان0131
ساعت12:47---27 آذر 1392
واقعا من تحت تاثیر قرار گرفتم!هنوزم هستن کسایی مثل تو که بدونن احساس یعنی چی!الان مثل تو کم پیدا میشه و من امیدوارم هیچ اشغالی احساستو به بازی نگیره!خیلی وبلاگت خوبه!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 / 9 / 1392ساعت 12 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |