تنهایی...

همیشه تو دلت میگفتی : 

 

این مگه با چند نفر دوسته که همیشه آنلاینه؟؟

یه جمله همیشه یادت باشه:

همیشه آنلاین ترین ها تنهاترینند



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت12:35---10 مهر 1392
می ترسم توی تنهایی بمیرم / کمک کن تا دوباره جون بگیرم
یه وقت هایی به من نزدیک تر شو / دارم حس میکنم از دست میرم . . .


ی درداره مونث
ساعت18:49---31 شهريور 1392
- یه لیوان از تو اون کابینت بردار.
+خب
-پرتش کن زمین.
+خب
-شکست؟
+آره.
-حالا ازش عذرخواهی کن.
+ببخشید لیوان.منظوری نداشتم.
-دوباره درست شد؟
+نه...
-متوجه شدی؟

=-=-=
دقیقا این جمله من بودم!!!


jigily
ساعت22:31---30 شهريور 1392
راس میگیا تا حالا این جنبشو ندیده بودم

یاغی
ساعت13:07---30 شهريور 1392
از چت روم خوشم نمیاد!
همین وبلاگ هم از سرم زیاده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 / 6 / 1392ساعت 23 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |