فریب

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ [בﺧﺘﺮﯼ] ﺭآ ﺑآבﺭﻭﻏﻬآﺕ ﻓﺮﯾﺐ בآב

ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑــﮧ ﺑﮕـے

ﭼﻘב[ﺍﺣﻤﻖ] ﺑﻮב

ﺯﻳﺮ ﻟﺐ ﺑ
ــﮧ ﺧﻮבﺕ ﺑﮕﻮ

ﭼﻘ
בﺭ ﻣـטּ [آشغآلمـــ] (!!!)



نظرات شما عزیزان:

فاطمه شریک رویاهای خوب من
ساعت15:39---24 شهريور 1392
خواستم بایکی دردودل کنم
بهش گفتم سیگارداری؟
گفت آره میخوای؟
گفتم نه توبکش که طاقت حرفاموداشته باشی


ناشناس
ساعت13:49---19 شهريور 1392
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 / 6 / 1392ساعت 2 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |