روزی

یه روزی میرسه که جای خالیم رو با هیچ چیز

نمیتونی پر کنی

 من خاص نبودم

 فقط دوست داشتنم بی ریا بود

و دوست داشتن بی ریا کیمیاست !!!

12515083406952173388.jpg



نظرات شما عزیزان:

امیرعباس
ساعت14:02---6 مرداد 1392
مریم میدونستم که تو هم نظرمو تایید نمیکنی ولی تورو خدا اشتباه اون نفهم رو بهش بفهمون


امیرعباس
ساعت13:13---6 مرداد 1392
سلام.آبجی تو خودتم خوب میدونی که من شبنم رو چقد دوسش داشتمو اینم خوب میدونم که من هرچی بگم تو باز طرف آبجیتو میگیری ولی اینو میگم که حداقل تو بهم حق بدی!

بقرآن اگه شبنم همون روز اولی که ازش عکس خواستم همین عکس واقعی خودشو میداد من مشکلی نداشتم باهاش و با تمام وجودم قبولش میکردم ولی اون چی کار کرد عکس تو یا یکی از اقوامتون رو به ایمیل خواهرم فرستاد منم اونو به همه اعضای خونواده نشون دادم و پسندیدن ولی دیشب عکس خودش و داد که چه بی آرایش چه با آرایش هر عقب مونده ای هم میدید میگفت که این عکس هیچ شبیه عکسی که بار اول داده بود نیست این خودش میترسید که دستش رو شه چون از سه شنبه هفته پیش گفته بود جمعه با گوشی خالش عکس میگیره که کیفیتش خیلی خوبه مثلا این بود کیفیت خوبش؟ خودش خوب میدونست چه گندی زده و از ترسش نمیخواست عکس بده

مریم خودتم خوب میدونی شبنم چیکار کرده باهام من عشقمو بهش ثابت کرده بودم ولی اون..! من احمق انقد بهش اعتماد کردم که با خونوادم آشناش کردم منم الان بخوام شبنمو قبول کنم خونوادم میگن اونیکه عکسه ینفرو داده بوده الانم اینو زن زدندگیت نمیشه ..... تازه فقط این نبود که شهرشو فامیلیشو اینارم دروغ گفته بود که دبعدنا خودش اعتراف کرد

مریم وقط میخوام اشتباهشو بهش بفهمونی و بگی که اون اراجیفی که تو وبش نوشته درست نیست من به اندازه کافی اینوسط سوختم دیگه با حرفاش داغونتر از اینم نکنه بخدا آهم میگرتش نمیخوام نفرینش کنم به امام زمان همون طور که ندا بدبخت شد اینم میشه بگو تمومش کنه خودش میدونه چه اشتباه بزرگی مرتکب شده

تو هم ببخش اصاب تورم این وسط داغون میشه و حلالم کن
پاسخ:تو اشتباه برداشت کردی... من هرچی بگم قبول نداری پس من ساکت میمونم


رضا
ساعت18:47---5 مرداد 1392

من نیمه گمشده ام رو میبرم لب دریا
خیلی رومانتیک
بعد اون میره تو دریا
بهش میگم خره، نور جلوتر
بعد اون میره
بعد غرق میشه
بعد بچه هام یتیم میشن
بعد من میرم یه زن دیگه میگیرم
همش هم تقصیر این پست وبلاگته
چرا با زندگی من بازی کردی
خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 5 / 5 / 1392ساعت 11 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |