ایـــــــول

هَر چند ماله من نشدی...

ازت خیلی چیزا یاد گرفتم

یاد گرفتم بهـ خاطر کسی که دوسش دارم بایــــد دروغ بگم

یاد گرفتم هیچوقت،هیچ کس ارزش شکستـــــن غرورمو نداره

یاد گرفتم تو زندگیم بهـ اون که بیشتر از همه دوسم دارهـ بیتفاوت باشم و دلشو بشکنم

یاد گرفتم گریه های هیچ کسو باور نکنم

یاد گرفتم هیچ وقت فرصت جبران بهش ندم

یاد گرفتم هرروز دم از عاشقی بزنم ولی خودم عاشق نباشم

یاد گرفتم ازش بخوام که اعتراف کنه دوسم داره ولی حسش رو نادیده بگیرم

خوب یاد گرفتم نه......؟؟معلم خوبی هستی.

 

ایکون های عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت0:04---5 مرداد 1392
سلام واقعا وب خیلی جالب و قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن و اگرهم مایل بودی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم

KiMiYa
ساعت1:56---29 تير 1392
#خدایا-خسته ام!


از #غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها

از بـے کسـے

از ایـــن کـه از #جنـس ِ آدمـ های #اطرافــم نیستــم

از اینکه #همه تا میفهمــن از #خودشــون نیستــم

رفتارشــون باهامـ #عوض میشـه

#خدایــا!

#تو-بـا-مــن-باش..
=-=-=

ههههههههع آره گل گفتي

اينطوري نباشي باختي!اونم بدجور!

من بازم ميام

اگه من يادت باشه

مدير آلاچيقم ك فيلتر شده

بازم بهت سرميزنم

وبت خيلي بهتر شده

التماس دعا فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 / 4 / 1392ساعت 14 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |