عشقــــــــــــ

عشقــــــــــ یعنی:

وقتی شبا عشقت بهت زنگ میزنه و تو نمیتونی حرف بزنی

جواب سلامشو فقط با فوت بدی اونم منظورتو بفهمه!!

وقتی که میبینه نمیتونی حرف بزنی بگه تا 3 میشمرم باید بلند

اسمو فامیلمو بگی خانومی؟؟

جواب من:فوووووووووووووت

بگه:اوووووووووووه ببخشید عشقم،بعد بلند بلند بخنده

از اینکه تونسته منو اذیت کنه و بعد من اینور

تو دلم قربون صدقه ی خنده های قشنگش برم



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت23:31---2 تير 1392
یادش بخیر

فاطمه
ساعت11:41---13 خرداد 1392
وای این خیلی قشنگ بود مریم
ای بابا این عشق بازیا رو هم تجربه نکردیم کلا همه جوره حیف شدم


arya
ساعت19:25---11 خرداد 1392
سلام مریم چرا دیگه بهم سر نمیزنی دلم برات تنگیده

e-tanha
ساعت20:17---7 خرداد 1392
خوش به حال سیندرلا...



لنگه کفشش را جا گذاشت...



یه لشکر آدم به دنبالش گشتن...



ما دلـــــــــــــــــمان را جا میگذاریم....



هیچکس از مــــــــــــــا سراغی نمیگیرد...



انگار که هیچوقت نبوده ایـــــــــــــــــم...!!!


♣ ™Ehs@n ♣
ساعت13:51---7 خرداد 1392


aref
ساعت16:04---6 خرداد 1392
خسته تر از آنم

که ليوانی چای

آرامَم کند

آغوش گرم ترا می خواهم

در جنگلی ناشناس

وقتی که آسمان

از لابه لای شاخه ها

سرک مي کشد... !


شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت22:19---5 خرداد 1392
ایـنـکـــه



میـان دسـتـانَـت



لـحـظـه ای چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم…



و دنـیــــا بـــه سکـوت صـــدای



نَـفَـس هــایَـت فــــرو رَوَد



نمیــــدانــــــی …



چه هـیـجـــانــــی ست



"عشق من"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 / 3 / 1392ساعت 19 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |