آدَمـــ

اومدیم بعضیآرو آدم ڪنیم

زیآدے روشوטּ ڪآر ڪردیم "خــدآ" شدَטּ ..




نظرات شما عزیزان:

ی درددراه مونث
ساعت14:54---3 شهريور 1392
دلم تنگ شده . . .
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزاندمشان . . .
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم . . .
حتی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خیلی دبر شناختمشان . . . !
برای بی خیالی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش . . .
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم . . .
و برای خودم که حالا دیگر خیلی عوض شده ام !
=-=-=-=-
ای گفتی ینی کوبنده و ب جـــــــــــا

دمت کووووووووووووووووره!

=-=-


zhila
ساعت3:58---3 شهريور 1392
هی تویی که دم از عشق می‌زنی
صبرکن
یــــــــک روز
به خودت می‌آیـــــی
آن روز می‌فهمـــــی خــــــودت را
به پـــــای کســـی کـــــه هیـــــچ وقــــت
پیـــــشت نبـــــــوده ، پیـــــر کــــردی … !


گرگ باران دیده
ساعت0:47---3 شهريور 1392
زیاد روشون کار نکردی!
بد روشون کار کردی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 / 6 / 1392ساعت 1 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |